Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Pakerus19
PostWysłany: Pon 9:31, 14 Sie 2006    Temat postu:

Heh z tego co widac poruszyles kazdy temat wiem ze cie to wkurwia ze zerżniete opisy tych scigaczy ale nie chcialo by mi sie dlugo szukac opisow i pozniej samemu poskladac ale rozumiem cie :]
Ja
PostWysłany: Pon 1:07, 14 Sie 2006    Temat postu:

Korwa wy sie na niczym nie znacie co wy wogole pierdolicie ze daliscie opisy i huja z nich wiecie i jeszcze cwaniaczek dal po niemiecku jaki to on szpec wez skonczcie pierdolic huja o korwa motorach wiecie powiem wam jedno ten temat nie mial byc poruszony i bylo by giitt bo sie po prostu nie znacie !!
JanusLord
PostWysłany: Pią 18:35, 12 Maj 2006    Temat postu:

mniejszych zdjec juz nie było?? tutaj jest większe foto
a co do samej maszyny ti jest zajefajna!! Cool
whiter
PostWysłany: Czw 21:44, 11 Maj 2006    Temat postu: Re: Ścigascz the best

Pakerus19 napisał:
Ścigacz to niezwykle szybka maszyna Laughing szybkosc o specjalnosc tyh pizdzików wiec kupujcie bo ja zamierzam sobie kiedys kupic powodzenia

Honda CBR1100XX Super Blackbird

Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC
Pojemność: 1137 cm3
Średnica x skok tłoka: 79 x 58 mm
Stopień sprężania: 11,0:1
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Max. moc: 112 kW / 9 500 obr/min
Max. moment obrotowy: 119 Nm / 7 250 obr/min
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 720 x 1200 mm
Rozstaw osi: 1490 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Prześwit: 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 23 litry (w tym 4 litry rezerwy)
Waga - 227 kg
Opony przednie - 120/70 ZR17 (58W)
Opony tylne - 180/55 ZR17 (73W)
Zawieszenie przednie - 43-milimetrowy widelec typu cartridge z systemem HMAS, skok 120 mm
Zawieszenie tylne - Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym HMAS, z bezstopniową regulacją siły odbicia, skok 120 mm
Hamulce przednie - Hydrauliczne podwójne tarczowe 310 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych
Hamulce tylne - Hydrauliczne tarczowe 256 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych


Fotki:


Ten scigacz to jest porazka!! Chujowy jednym slowem mowiac. Co powiesz o tym??
Yamaha R1
Motor
Bauart flüssigkeitsgekühlter 4-Zylinder-4-Takt-DOHC-Motor, Einspritzanlage, Katalysator, 20 Ventile
Hubraum (ccm) 998
Bohrung x Hub (mm) 77 x 53,6
Verdichtung 12,4:1
Nennleistung 134,6 kW (183 PS) bei 12.500/min* / 128,7 kW (175 PS) bei 12.500/min**
Max. Drehmoment 110,1 Nm bei 10.500/min* / 106,6 Nm bei 10.500/min**
Gemischaufbereitung elektronische Benzineinspritzung
Kupplung Mehrscheiben-Ölbadkupplung
Zündung Digitale Transistor-Kennfeldzündung
Starter Elektro
Getriebe 6-Gang
Sekundärantrieb Kette
Gangstufen 2,533/2,063/1,762/1,522/1,364/1,269
Primärübersetzung 1,512
Sekundärübersetzung 2,647
Tankinhalt (Liter) 18
vmax 320km/h elektronisch begrenzet

Fahrwerk
Rahmenbauart Aluminium Deltabox V
Federung vorn Exklusive Öhlins Upside-down-Gabel
Federweg vorn (mm) 120
Federung hinten Exklusives Öhlins Zentralfederbein hinten
Federweg hinten (mm) 130
Bremse vorn 2 Scheiben 320 mm Ø
Bremse hinten 1 Scheibe 220 mm Ø
Reifen vorn 120/70 ZR17M/C (58W)
Reifen hinten 190/50 ZR17M/C (73W)

Abmessungen
Länge (mm) 2085
Breite (mm) 720
Höhe (mm) 1105
Sitzhöhe (mm) 835
Radstand (mm) 1415
Bodenfreiheit (mm) 135
Trockengewicht (kg) 174
Fotki:
http://www.yamaha-motor.de/Images/2006_YZF-R1SV_Photo_07_th_tcm37-78131.jpg
http://www.yamaha-motor.de/Images/2006_YZF-R1SV_Photo_03_th_tcm37-78118.jpg
drops
PostWysłany: Nie 21:54, 30 Kwi 2006    Temat postu:

Mi tam by teraz wystarczyła aprilia rs50/80, albo suzuki rg 80, ale przerobione tak, żeby się do stuntu nadawało Razz. A później, to jakas hayabusa by wystarczyła mi Laughing. Ale to tylko marzenia Wink. I tak Simson jest the best Razz.
Pakerus19
PostWysłany: Sob 23:56, 29 Kwi 2006    Temat postu: Ścigascz the best

Ścigacz to niezwykle szybka maszyna Laughing szybkosc o specjalnosc tyh pizdzików wiec kupujcie bo ja zamierzam sobie kiedys kupic powodzenia

Honda CBR1100XX Super Blackbird

Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC
Pojemność: 1137 cm3
Średnica x skok tłoka: 79 x 58 mm
Stopień sprężania: 11,0:1
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Max. moc: 112 kW / 9 500 obr/min
Max. moment obrotowy: 119 Nm / 7 250 obr/min
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 720 x 1200 mm
Rozstaw osi: 1490 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Prześwit: 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 23 litry (w tym 4 litry rezerwy)
Waga - 227 kg
Opony przednie - 120/70 ZR17 (58W)
Opony tylne - 180/55 ZR17 (73W)
Zawieszenie przednie - 43-milimetrowy widelec typu cartridge z systemem HMAS, skok 120 mm
Zawieszenie tylne - Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym HMAS, z bezstopniową regulacją siły odbicia, skok 120 mm
Hamulce przednie - Hydrauliczne podwójne tarczowe 310 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych
Hamulce tylne - Hydrauliczne tarczowe 256 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych


Fotki:


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.