![]() |
Przegląd tematu | ![]() |
![]() |
|
Heh z tego co widac poruszyles kazdy temat wiem ze cie to wkurwia ze zerżniete opisy tych scigaczy ale nie chcialo by mi sie dlugo szukac opisow i pozniej samemu poskladac ale rozumiem cie :] |
![]() |
|
Korwa wy sie na niczym nie znacie co wy wogole pierdolicie ze daliscie opisy i huja z nich wiecie i jeszcze cwaniaczek dal po niemiecku jaki to on szpec wez skonczcie pierdolic huja o korwa motorach wiecie powiem wam jedno ten temat nie mial byc poruszony i bylo by giitt bo sie po prostu nie znacie !! |
![]() |
|
mniejszych zdjec juz nie było?? tutaj jest większe foto
a co do samej maszyny ti jest zajefajna!! ![]() |
![]() |
|||||
Ten scigacz to jest porazka!! Chujowy jednym slowem mowiac. Co powiesz o tym?? Yamaha R1 Motor Bauart flüssigkeitsgekühlter 4-Zylinder-4-Takt-DOHC-Motor, Einspritzanlage, Katalysator, 20 Ventile Hubraum (ccm) 998 Bohrung x Hub (mm) 77 x 53,6 Verdichtung 12,4:1 Nennleistung 134,6 kW (183 PS) bei 12.500/min* / 128,7 kW (175 PS) bei 12.500/min** Max. Drehmoment 110,1 Nm bei 10.500/min* / 106,6 Nm bei 10.500/min** Gemischaufbereitung elektronische Benzineinspritzung Kupplung Mehrscheiben-Ölbadkupplung Zündung Digitale Transistor-Kennfeldzündung Starter Elektro Getriebe 6-Gang Sekundärantrieb Kette Gangstufen 2,533/2,063/1,762/1,522/1,364/1,269 Primärübersetzung 1,512 Sekundärübersetzung 2,647 Tankinhalt (Liter) 18 vmax 320km/h elektronisch begrenzet Fahrwerk Rahmenbauart Aluminium Deltabox V Federung vorn Exklusive Öhlins Upside-down-Gabel Federweg vorn (mm) 120 Federung hinten Exklusives Öhlins Zentralfederbein hinten Federweg hinten (mm) 130 Bremse vorn 2 Scheiben 320 mm Ø Bremse hinten 1 Scheibe 220 mm Ø Reifen vorn 120/70 ZR17M/C (58W) Reifen hinten 190/50 ZR17M/C (73W) Abmessungen Länge (mm) 2085 Breite (mm) 720 Höhe (mm) 1105 Sitzhöhe (mm) 835 Radstand (mm) 1415 Bodenfreiheit (mm) 135 Trockengewicht (kg) 174 Fotki: http://www.yamaha-motor.de/Images/2006_YZF-R1SV_Photo_07_th_tcm37-78131.jpg http://www.yamaha-motor.de/Images/2006_YZF-R1SV_Photo_03_th_tcm37-78118.jpg |
![]() |
|
Mi tam by teraz wystarczyła aprilia rs50/80, albo suzuki rg 80, ale przerobione tak, żeby się do stuntu nadawało ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() Honda CBR1100XX Super Blackbird Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC Pojemność: 1137 cm3 Średnica x skok tłoka: 79 x 58 mm Stopień sprężania: 11,0:1 Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI Max. moc: 112 kW / 9 500 obr/min Max. moment obrotowy: 119 Nm / 7 250 obr/min Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem Rozrusznik: Elektryczny Skrzynia biegów: 6-biegowa Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 720 x 1200 mm Rozstaw osi: 1490 mm Wysokość siedzenia: 810 mm Prześwit: 130 mm Pojemność zbiornika paliwa: 23 litry (w tym 4 litry rezerwy) Waga - 227 kg Opony przednie - 120/70 ZR17 (58W) Opony tylne - 180/55 ZR17 (73W) Zawieszenie przednie - 43-milimetrowy widelec typu cartridge z systemem HMAS, skok 120 mm Zawieszenie tylne - Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym HMAS, z bezstopniową regulacją siły odbicia, skok 120 mm Hamulce przednie - Hydrauliczne podwójne tarczowe 310 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych Hamulce tylne - Hydrauliczne tarczowe 256 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych Fotki: ![]() |