Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum PAKERUSspox Strona Główna
»
Ścigacze
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pakerus NEWSroom
----------------
WItam na forum pakerusspox
Ciekawostki z życia co i gdzie sie dzieje nowego
Kim jesteście, opis swojej tożsamości
Ala Allegro
Komputery
----------------
Wymagania sprzętowe waszego komputera
Części z komputera
Świat gier
Świat Komórek
Internet
Motoryzacja
----------------
Motorowery
Ścigacze
Samochody
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Pakerus19
Wysłany: Pon 9:31, 14 Sie 2006
Temat postu:
Heh z tego co widac poruszyles kazdy temat wiem ze cie to wkurwia ze zerżniete opisy tych scigaczy ale nie chcialo by mi sie dlugo szukac opisow i pozniej samemu poskladac ale rozumiem cie :]
Ja
Wysłany: Pon 1:07, 14 Sie 2006
Temat postu:
Korwa wy sie na niczym nie znacie co wy wogole pierdolicie ze daliscie opisy i huja z nich wiecie i jeszcze cwaniaczek dal po niemiecku jaki to on szpec wez skonczcie pierdolic huja o korwa motorach wiecie powiem wam jedno ten temat nie mial byc poruszony i bylo by giitt bo sie po prostu nie znacie !!
JanusLord
Wysłany: Pią 18:35, 12 Maj 2006
Temat postu:
mniejszych zdjec juz nie było??
tutaj
jest większe foto
a co do samej maszyny ti jest zajefajna!!
whiter
Wysłany: Czw 21:44, 11 Maj 2006
Temat postu: Re: Ścigascz the best
Pakerus19 napisał:
Ścigacz to niezwykle szybka maszyna
szybkosc o specjalnosc tyh pizdzików wiec kupujcie bo ja zamierzam sobie kiedys kupic powodzenia
Honda CBR1100XX Super Blackbird
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC
Pojemność: 1137 cm3
Średnica x skok tłoka: 79 x 58 mm
Stopień sprężania: 11,0:1
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Max. moc: 112 kW / 9 500 obr/min
Max. moment obrotowy: 119 Nm / 7 250 obr/min
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 720 x 1200 mm
Rozstaw osi: 1490 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Prześwit: 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 23 litry (w tym 4 litry rezerwy)
Waga - 227 kg
Opony przednie - 120/70 ZR17 (58W)
Opony tylne - 180/55 ZR17 (73W)
Zawieszenie przednie - 43-milimetrowy widelec typu cartridge z systemem HMAS, skok 120 mm
Zawieszenie tylne - Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym HMAS, z bezstopniową regulacją siły odbicia, skok 120 mm
Hamulce przednie - Hydrauliczne podwójne tarczowe 310 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych
Hamulce tylne - Hydrauliczne tarczowe 256 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych
Fotki:
Ten scigacz to jest porazka!! Chujowy jednym slowem mowiac. Co powiesz o tym??
Yamaha R1
Motor
Bauart flüssigkeitsgekühlter 4-Zylinder-4-Takt-DOHC-Motor, Einspritzanlage, Katalysator, 20 Ventile
Hubraum (ccm) 998
Bohrung x Hub (mm) 77 x 53,6
Verdichtung 12,4:1
Nennleistung 134,6 kW (183 PS) bei 12.500/min* / 128,7 kW (175 PS) bei 12.500/min**
Max. Drehmoment 110,1 Nm bei 10.500/min* / 106,6 Nm bei 10.500/min**
Gemischaufbereitung elektronische Benzineinspritzung
Kupplung Mehrscheiben-Ölbadkupplung
Zündung Digitale Transistor-Kennfeldzündung
Starter Elektro
Getriebe 6-Gang
Sekundärantrieb Kette
Gangstufen 2,533/2,063/1,762/1,522/1,364/1,269
Primärübersetzung 1,512
Sekundärübersetzung 2,647
Tankinhalt (Liter) 18
vmax 320km/h elektronisch begrenzet
Fahrwerk
Rahmenbauart Aluminium Deltabox V
Federung vorn Exklusive Öhlins Upside-down-Gabel
Federweg vorn (mm) 120
Federung hinten Exklusives Öhlins Zentralfederbein hinten
Federweg hinten (mm) 130
Bremse vorn 2 Scheiben 320 mm Ø
Bremse hinten 1 Scheibe 220 mm Ø
Reifen vorn 120/70 ZR17M/C (58W)
Reifen hinten 190/50 ZR17M/C (73W)
Abmessungen
Länge (mm) 2085
Breite (mm) 720
Höhe (mm) 1105
Sitzhöhe (mm) 835
Radstand (mm) 1415
Bodenfreiheit (mm) 135
Trockengewicht (kg) 174
Fotki:
http://www.yamaha-motor.de/Images/2006_YZF-R1SV_Photo_07_th_tcm37-78131.jpg
http://www.yamaha-motor.de/Images/2006_YZF-R1SV_Photo_03_th_tcm37-78118.jpg
drops
Wysłany: Nie 21:54, 30 Kwi 2006
Temat postu:
Mi tam by teraz wystarczyła aprilia rs50/80, albo suzuki rg 80, ale przerobione tak, żeby się do stuntu nadawało
. A później, to jakas hayabusa by wystarczyła mi
. Ale to tylko marzenia
. I tak Simson jest the best
.
Pakerus19
Wysłany: Sob 23:56, 29 Kwi 2006
Temat postu: Ścigascz the best
Ścigacz to niezwykle szybka maszyna
szybkosc o specjalnosc tyh pizdzików wiec kupujcie bo ja zamierzam sobie kiedys kupic powodzenia
Honda CBR1100XX Super Blackbird
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy, rzędowy DOHC
Pojemność: 1137 cm3
Średnica x skok tłoka: 79 x 58 mm
Stopień sprężania: 11,0:1
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Max. moc: 112 kW / 9 500 obr/min
Max. moment obrotowy: 119 Nm / 7 250 obr/min
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch O-Ring
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 720 x 1200 mm
Rozstaw osi: 1490 mm
Wysokość siedzenia: 810 mm
Prześwit: 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 23 litry (w tym 4 litry rezerwy)
Waga - 227 kg
Opony przednie - 120/70 ZR17 (58W)
Opony tylne - 180/55 ZR17 (73W)
Zawieszenie przednie - 43-milimetrowy widelec typu cartridge z systemem HMAS, skok 120 mm
Zawieszenie tylne - Układ Pro-Link z amortyzatorem gazowym HMAS, z bezstopniową regulacją siły odbicia, skok 120 mm
Hamulce przednie - Hydrauliczne podwójne tarczowe 310 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych
Hamulce tylne - Hydrauliczne tarczowe 256 x 5 mm, połączone zaciski 3-tłoczkowe, klocki ze spieków metalicznych
Fotki:
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin